Álláskeresők figyelem, ingyenes számviteli ügyintéző képzés!
Ingyenes számviteli ügyintéző képzés indul álláskeresőknek. Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 15. A képzés tervezett kezdése: 2017.09.25.

 

Számviteli ügyintéző

OKJ 51 344 05

200 óra (140 óra elmélet és 60 óra gyakorlat)- kb 1,5 hónap

Képzés helyszíne: 8800 Nagykanizsa, Erdész u. 30. (2 km-nél távolabbi lakóhely esetén útiköltség térítés!)

Felvételi: 2017.09.18. 

A képzés tervezett kezdési dátuma: 2017.09.25.

bemeneti követelmény: érettségi bizonyítvány, 18 év

szakmai előképzettség: nem szükséges

szakképesítéssel betölthető munkakörök:

  • Bérszámfejtő
  • Bérügyi adminisztrátor
  • Főkönyvi könyvelő
  • Főkönyvi munkatárs
  • Számviteli előadó
  • Analitikus könyvelő
  • Analitikus nyilvántartó
  • Anyagkönyvelő
  • Banki könyvelő
  • Vállalati pénztáros
  • Pénzügyi nyilvántartó
  • Számlázási ügyintéző
  • Számviteli adminisztrátor
  • Irodai adminisztrátor
  • Készlet- és anyagnyilvántartó
  • Iratkezelő

A részszakképesítés munkaterületének rövid leírása:

A számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti. Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.

A részszakképesítéssel rendelkező képes:

    • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
    • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
    • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
    • könyvelési feladatokat ellátni,
    • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni,
    • vezetni az analitikus nyilvántartásokat,
    • elszámolni a termelési költségeket,
    • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében,
    • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában,
    • számítógépes programcsomagokat használni,
    • irodai szoftvereket használni,
    • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
    • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni,
    • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni.

Szakmai követelmények

A szakképesítés szakmai követelménymoduljainak az állam által elismert szakképesítések szakmai követelménymoduljairól szóló kormányrendelet szerinti

azonosító száma

megnevezése

11504-16

Gazdálkodási alaptevékenység ellátása

10147-12

 Gazdálkodási feladatok ellátása

11505-12

 Könyvelés számítógépen

11505-12

Könyvelés számítógépen

 

Amennyiben a képzés felkeltette érdeklődését és zalaegerszegi állandó lakcímmel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik: töltse ki Adatfelvételi űrlapunkat  - kötelezettség nélkül - vagy érdeklődjön személyesen a lakóhelye szerint illetékes Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztályán (volt munkaügyi kirendeltség)!